mandag 18. juni 2007

Sommeren er her!

Ja da er sommeren her, og vi spres litt til alle kanter.. Foreløpig har det ikke vært den helt store aktiviteten her inne, men vi får tro det kommer etterhvert som vi får spredd "ryktet"! Jeg henger opp plakater på biblioteket i byen og i Spjelkavik, på Tren i byen og hos fysioterapeuten min. Skulle absolutt fått opp plakater på Revmatologisk avdeling og poliklinikk, men jeg vet ikke om jeg rekker å stikke innom der nå.. Kan også høre om jeg får lov å henge opp hos fastlegen min.

Vi satser altså på oppstartmøte sist i september, der vi også velger styre. Vi som har dratt dette igang så langt fungerer som interimstyre. Vedtekter for foreningen blir de samme som gjelder for andre lokallag av Norsk revmatikerforbund. Vedtektene for NRF finner dere her: http://www.revmatiker.no/oslo/rheuma.nsf/Attachments/NRFs+vedtekter.pdf/$FILE/NRFs+vedtekter.pdf
(beklager den lange og grisete lenka, men jeg fant ikke noe bedre ;-)
Innkalling til møtet vil bli gjort kjent gjennom annonsering i lokalpressa. Vi vil også forsøke å få en foredragsholder til å komme på møtet, der vi tar opp et aktuelt tema for bekhterevere.

Vi vil også forsøke å få en artikkel i Bekterevern, tidsskriftet som utgis av Oslo bekhterevforening. Dette kan du abonnere på selv om du ikke er medlem i NRF. Det er et veldig innholdsrikt og godt tidsskrift med mye interessant lesestoff for slike som oss... Mer info finner dere her: http://www.obf.nu/

Da ønsker jeg dere alle en flott sommer! Håper vi får dreisen på foreninga vår..

Best hels Heidi

1 kommentar:

Tove Hjellnes sa...

Var på poliklinikken på kontroll her om dagen og la igjen "plakaten" i form av løpesedler. Tenkte ikke på sengeposten, men jeg kan sende dit. Føyde på adressa til bloggen og prøvde å få fram at foreninga er tenkt for omlandet også, ikke bare Ålesund. Jeg har sterk tro på at avstandene er så korte nå for tida og at det er mange rundt om som sikkert vil være med. Faglige samlinger må kunne samle folk fra hele regionen, så får vi heller ha "torsdagspils" eller "mandagskaffi" flere steder.

Det er ferie i Volda også. Prøver å ta igjen alt det ugjorte som hoper seg opp hjemme. Å få unna ting og kjenne seg mindre stressa, er bra for helsa har jeg funnet ut. At sola ikke er her, er ikke så farlig for min del.

Fortsatt god sommer til alle!

hilsen Tove