søndag 15. november 2009

Balcova

Vi har hatt en forsmak på vinteren, med frost og is på bilrutene. Det er egentlig ikke så lenge siden vi hadde sommer, og det er i alle fall ikke lenge til sola snur og vi begynner å sikte oss inn på neste sommer.

Mette og jeg var i Balcova (Izmir, Tyrkia ) på behandlingsreise i sommer. Tyrkia er et utrolig hyggelig land og Izmir en vakker by. Etter flere turer dit, er det nesten som å komme hjem:-)

Vi prøvde å få tatt et fellesbilde i behandlings-avdelinga, men klarte aldri å samordne oss. Dette bildet viser Mette og solnedgangen over Izmir-bukta, og det er egentlig bedre:-) Vi skulle vært der alle sammen! Julebord i 2010?

Jeg fikk litt i overkant med behandling i år, og har tenkt å la det gå noen år før jeg prøver igjen. Med aktiv betennelse i kroppen i utgangspunktet, kan den forholdsvis hardhendte behandlinga gjøre vondt verre. Men, det blir fort et problem at jeg lengter til Izmir igjen!

For min del synes jeg det er godt om tida går litt sakte nå. Av og til er det fint å få tid til å gå i seg sjøl og fundere litt over livet. Det er lett å bli litt melankolsk når det er så mørkt ute, men jeg tror det er bra inn i mellom! Da kjenner man bedre at lyset kommer tilbake:-)

La oss bruke vinteren til å trene, hvile og lade opp til vår og sommer!

Ingen kommentarer: